|
Opis produktu
Opony zimowe Barum POLARIS 3 przeznaczone są do samochodów osobowych, na okres zimowy. Stanowią one nową, ulepszoną wersję modelu Barum Polaris 2. Poprawiono w nich przyczepność i stabilność jazdy, nawet na zaśnieżonej lub oblodzonej nawierzchni.
Kierowca dzięki wykorzystaniu opony Barum POLARIS 3 zachowuje pełną kontrolę nad pojazdem podczas jazdy na wprost, skręcania oraz zatrzymywania się. Opony te mają wysoką jakość, ale sprzedawane są w naprawdę korzystnej, atrakcyjnej cenie.
Barum POLARIS 3 chronią samochód przed ryzykiem poślizgu, redukując możliwość wystąpienia zjawiska aquaplaningu. Opony wręcz wgryzają się w śnieg, przez co samochód ma stabilną jazdę i nie ma problemu ze skróceniem drogi hamowania.
Dodatkowo, nie można zapominać o tym, że opony Barum POLARIS 3 dają wysoki komfort akustyczny, wyciszając pracę pojazdu. Są odporne na zużycie, przez co kierowca może zaoszczędzić na eksploatacji tego produktu.
Przy produkcji Barum POLARIS 3 zastosowano technologię Snow Carcher, dzięki czemu śnieg nie jest żadną przeszkodą w prowadzeniu auta. Technologia ta wykorzystuje naturalny nacisk opony z bieżnikiem na pokonywane nawierzchnie. Klocki bieżnika wciskają się w śnieg, ale nie oblepiają się nim. Opony Barum POLARIS 3 zyskują dzięki temu większą przyczepność.
Producent opon Barum daje na nie 5 lat gwarancji, liczone od daty produkcji opon, co wskazuje na ich wysoką jakość i wytrzymałość na zużycie.
Warunki gwarancji producenta
Continental, Barum, Uniroyal, Semperit
1.Continental Opony Polska Sp. z o.o. gwarantuje że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy Continental lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu Continental wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym, o którym mowa w pkt. 2 pkt .6 i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.
2.Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60-ciu miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.
3.Ewentualne reklamacje winy być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do jednego z upoważnionych przez COP Punktów Obsługi Gwarancyjnej. Data postawienia opon do dyspozycji Punktu Obsługi Gwarancyjnej jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
4.Reklamacja będzie rozpatrzona w oparciu o wyniki badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.
5.COP załatwi reklamacje na wadliwe opony według własnego uznania tj.:
dostarczy opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon
zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika COP lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.
6.Okres gwarancji trwa od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu do czasu gdy bieżnik w oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI Za wyjątkiem przypadków o których mowa poniżej w pkt.7, rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony przy czym zużycie to oblicza się według następującego wzoru:
7. A = (1 - (B - 1,6mm(TW1) / C - 1,6mm(TW1))) * 100%
A - procentowy wskaźnik zużycia opony który zaokrągla się do pięciu procent
B - średnia głębokość bieżnika zmierzona w trzech punktach i wyrażona w milimetrach
C - głębokość bieżnika nowej opony wyrażona w milimetrach
8.Konsumentom w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z 30.05.1995r. w sprawie szczegółowych warunków zawierania l wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów (Dz.U. nr64 poz.328) przyznaje się w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu nowej opony lub nowego samochodu o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt.2 i pkt.6 - rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100% ceny.
9.Na wniosek reklamującego COP zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.
10.COP nie odpowiada za uszkodzenia wynikające z:
nieprawidłowego przechowywania opon
założenia opony na obręcz o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana
użycia nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu, używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu (niewyważenie, uszkodzone hamulce, zawieszenie itp.)
eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opon, sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
uszkodzenia opony w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie, siła wyższa, itp.)
używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
naprawiania opony (wulkanizacja) poza producentem
przeciążanie pojazdu
11.COP nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.
12.Nie podlega reklamacji opona, która nie posiada numeru DOT l/lub numeru seryjnego.
Opinie klientów na temat produktu
Brak opinii na temat produktu.
Zobacz także
Barum Barum Polaris 3 205/60 R16 96H | 317.82 zł |
Dębica Frigo HP 205/60 R16 96H | 321.75 zł |
Uniroyal MS plus 77 205/60 R16 92H | 300.27 zł |
RIKEN SNOWTIME B2 205/60 R16 92H | 313.83 zł |
Matador MP92 205/60 R16 92H | 289.81 zł |
Sailun ICE BLAZER WSL2 205/60 R16 92H | 304.43 zł |
Sailun ICE BLAZER WSL2 205/60 R16 96H | 328.78 zł |
BFGoodrich G-FORCE WINTER 205/60 R16 92H | 320.34 zł |