Opinie o Nas
Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ
MixOponki.pl tophead
b_samochodowe Opony motocyklowe
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
1 Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).

Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
2 Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).

Hałas zewnętrzny toczenia opon
3 Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.

Fulda Kristall Montero 3 205/55 R16 91T

Fulda Kristall Montero 3 205/55 R16 91T

KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ
Kod producenta: 522375
Marka opony: Fulda
Przeznaczenie: zimowe
Typ pojazdu: osobowy
Rozmiar: 205/55 R16
Indeks ładowności: 91 = max 615 kg/koło
Indeks prędkości: T = max 190 km/h
   
Data produkcji:Wysyłamy opony z rocznika 2016/2017 - w ofercie mogą być prezentowane opony starsze.
Czas realizacji 1-2 dni

Kup produkt

Cena katalogowa: 434.19 zł
Rabat: 36.59 %
Nasza cena: 275.31 zł
Ilość:  szt.
Pokaż bieżnik w innych rozmiarach cechy

Etykieta

Opis produktu

Fulda KRISTALL MONTERO 3 to opony zimowe przeznaczone do samochodów osobowych, które pozwalają na uzyskanie wysokich osiągów.



  • Wysokiej jakości mieszanka gumowa zapewnia doskonałą przyczepność w zakresie niskich temperatur.

  • Zastosowanie bieżnika kierunkowego pozwala na uzyskanie wysokich osiągów oraz krótszej drogi hamowania.

  • Wykorzystanie technologii SnowCatcher przekłada się na bardzo dobrą trakcję na śniegu - rowki w centralnej części bieżnika odpowiadają za powstawanie klocków blokujących się wzajemnie i chwytających śnieg.

  • Technologia Bubble Blade zapewnia bezpieczeństwo na każdym rodzaju nawierzchni - lamele 3D to lepsza przyczepność na lodzie i śniegu.

  • Optymalne rozłożenie nacisku na opony pozwala na równomierne zużywanie się bieżnika.

  • Dostępne w rozmiarach od 13 do 16 cali.


Fulda KRISTALL MONTERO 3 to bardzo dobre opony zimowe ze średniej półki cenowej, które spełnią oczekiwania wielu kierowców. Najlepszy stosunek jakości do ceny, optymalne osiągi oraz bezpieczeństwo w warunkach zimowych - to najważniejsze cechy decydujące o popularności.

Warunki gwarancji producenta

Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Pneumant, Dębica, Falken

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. (w stosunku do opon marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Pneumant) oraz Firma Oponiarska Dębica S.A. (w stosunku do opon marki Dębica), zwane dalej odpowiednio Gwarantem, udzielają gwarancji na sprzedawane przez Gwaranta opony.

Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

II. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

Gwarancją objęte są wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w oponach a stanowiące w szczególności wady wykonawstwa, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne, o ile ujawnią się one w ciągu terminu określonego jak poniżej:

  • opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe - 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji.

  • opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop - 4 lata od daty zakupu lub 5 lat od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych jak 8 lat.

  • opony ciężarowe pod marką Sava oraz Fulda - 3 lata od daty zakupu lub 4 lata od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat.

Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:

  • wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta

  • dostarczenie reklamowanej opony do punktu przyjmującego reklamację

  • zgłoszenie reklamacji na zakłócenia jazdy (bicie, ściąganie, wibracje) oraz nierówności na boku niezwłocznie po rozpoczęciu eksploatacji tj. przy zużyciu opony nie więcej niż 10%.

Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nie uznaniu reklamacji, nie służy odwołanie do Gwaranta.

W przypadku nie uznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta.

Reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 2 i 3.

Niniejszą gwarancją nie są objęte jakiekolwiek opony z nieczytelnym/usuniętym numerem DOT i/lub nr fabrycznym i/lub datą produkcji, naprawiane, pogłębiane, bieżnikowane poza producentem oraz opony zużyte poniżej granicznej głębokości bieżnika TWI.

Niniejszą gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek, między innymi:

  • nieprawidłowego transportu, przechowywania i użytkowania opon, podczas których opona jest narażona m.in. na: odkształcenia wynikające z nadmiernych nacisków, uderzeń i udarów, oddziaływania substancji chemicznych (m.in. kwasów, zasad i innych materiałów żrących, materiałów ropopochodnych oraz ozonu i wysokich temperatur.

  • używania opon niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi.

  • nieprawidłowego montażu lub demontażu np. bez użycia pasty monterskiej, w tym montażu opony na obręcz o niewłaściwym rozmiarze lub typie, lub na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana oraz zastosowania podczas montażu dętki, ochraniacza lub zaworu o nieprawidłowym typie i wymiarze, innym niż zalecane przez producenta.

  • eksploatacji nadmiernie obciążonego pojazdu, powodującej przekroczenie dopuszczalnej nośności opon i/lub dopuszczalnych nacisków na osie wyszczególnionych na tabliczce znamionowej pojazdu i dozwolonej przepisami.

  • jazdy z nadmierną prędkością, nieprawidłowej techniki jazdy a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy z zablokowanymi kołami.

  • niewłaściwego stanu technicznego pojazdu, w tym m.in. nieprawidłowej geometrii zawieszenia, nie wyważenia kół, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, poduszek, tulei metalowo-gumowych, sprężyn, resorów, drążków reakcyjnych i innych elementów zawieszenia, a także nieprawidłowo działających systemów hamulcowych oraz antypoślizgowych (ABS, EBS, ASR, ESP).

  • eksploatacji opon z nieprawidłowym ciśnieniem wewnętrznym (za wysokim lub zbyt niskim).

  • nadmiernego zużycia wynikającego z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, oraz użycia opon w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego.

  • przecięcia, przebicia oraz zakleszczenia ciała obcego pomiędzy kołami bliźniaczymi, stosowania łańcuchów, uderzenia o przeszkodę czołem bieżnika, barkiem lub bokiem opony, najechaniem na krawężnik, wyrwę w jezdni, wypadku lub kolizji itp.

  • szybkiego lub nierównomiernego zużycia bieżnika, w tym tzw. "poząbkowania".

  • odłupania, wyszarpania gumy bieżnika.

  • umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony.

  • naturalnego procesu starzenia się gumy.

Gwarancja na oponę nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta (wobec Sprzedawcy) wynikających z niezgodności towaru z umową w oparciu o Ustawę z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

Gwarancja jest ważna przez okres 24 miesięcy od daty zakupu i do głebokości 1,6mm mierzonej na punkcie pomiarowym TWI. W przypadku zakupu detalicznego prosimy o zachowanie paragonu z podanym numerem; transakcji. Paragon stanowi podstawę do roszczeń reklamacyjnych. W przypadku zauważenia wady, bądź uszkodzenia opony prosimy o niezwłoczny kontakt i dostarczenie wadliwej opony na obręczy koła. Do reklamacji przyjmowane są opony bez jakichkolwiek śladów napraw.

III. ZASADY ROZLICZANIA UZNANYCH REKLAMACJI

W przypadku uznania zgłoszonej reklamacji dokonuje się wymiany opony na fabrycznie nową a w przypadku przerwania produkcji reklamowanej opony dokonuje się zwrotu ceny zakupu opony, przy czym w przypadku wymiany opony, wymiana może nastąpić po wpłaceniu przez klienta kwoty odpowiadającej procentowemu stopniowi zużycia reklamowanej opony, a w przypadku zwrotu ceny zakupu opony, zwrot nastąpi z potrąceniem kwoty odpowiadającej procentowemu stopniu zużycia reklamowanej opony.

Procentowy stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej wg następującego wzoru:

100 [1-(aktualna głębokość rzeźby w mm)
--------------------------------------------------------
(głębokość rzeźby w nowej oponie w mm)]%

Opinie klientów na temat produktu

Brak opinii na temat produktu.

Zadaj pytanie obsłudze sklepu

Imię i Nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon (opcjonalnie):

Producenci opon w ofercie

Rodzaje produktów

Popularne rozmiary

Serwisy partnerskie